AJ!!!!!!!!

var o tränade började en rask promenad på tre km. Sen en himmla massa träning (en och en halv timma) av armar ben och rygg. Sen en inte lika rask promenad hem på tre km. O nu ja nu är jag alldeles död. Tränings värken är olidlig o nu ska jag ner o klara av ex antal timmar på jobbet...Jag lider..aj ajaj varför tänkte jag inte till och Humm P du har inte tränat på länge tat lite lungt i dag....nä ä vi kär i samma tempo och samma program som I o U kör det  blir nog kanoners....nä det blev det inte aj aj aj..ska dit i morgon igen och träna med en personlig tränare som ska berätta för mig hur jag ska göra...om jag lever i morgon vill säga....


säger bara en sak till snälla ni ät inte på mitt jobb i dag...jag dör då...


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0