borden o måsten

.....så sitter man här igen....har du inget bättre för dig brukar min sambo fråga?  nja det har jag nog igentligen men det är bara en massa måsten och en hel del borden men jag är expert på att sjuta upp saker. Kan göra det sen ska fixa det snart är favorit repliker. det är inte det att jag är lat, nä lathet är inte en av mina laster det är mera så att jag inte känner för det, att det går att sjuta upp, jag har nämligen ett jobb där man inte kan sjuta uppsaker ska man göra nått ska man göra det nu o här, så där för är det så skönt att bara vara hemma i inte ta sig för så mycket. Slappa hel enkelt. Mysa runt i sina mys klädder.

Men nu är det dags för kaffe på stan me mammsan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0