cyckelpåsen

Idag hände det igen. Klockan fem i fem, fem minuter innan jag ska ha stämplat in på jobbet anländer jag med anndan i halsen parkerar cyckeln rusar in...möts av Nicke som är på ett strålande humör...tänker att fan det här kan bli rätt så bra i dag i alla fall...hummar runt på jobbet fixar o trixar...kör runt lite med killarna får dem att jobba lite hårdare än vad de annars hade gjort (om jag inte hade varit där hade de bara kollat in vad som hände i vm med Kajsa) tar en öl efter stängning med Jenny kommer ut till min cyckel som står där jag har parkerat den, eller vänta nu det är nått med den här bilden som inte stämmer....Va fan de har tagit min påse som jag har över sadeln igen, andra gången i rad. Alltså vad jag inte förstår är varför man får för sig att sno min påse två dar i rad. Påsen i sig är inget märkvärdig men för mig fyller den en viktigt funktion, skulle inte påsen finnas där ser det ut som om jag har kissat på mig. Min sadel läcker...Så snälla ja´g ber er ta inte min cyckel påse..den kan inte vara så viktig för dig men den är det för mig.....Jag vill inte se ut som om jag har kissat på mig varge dag jag kommer hem från jobbet...vad ska mina grannar tro om mig??

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0