get retarded

...snälla. Cycklade två mil i natt najs...mmm eller inte va hemma halv sex. va på nån konstig fest, jag skäms för att säga detta.. men jag skäms för mina "vänner" det va första gången på sex månader jag träffade dem typ.  o de är just som då....inte ett dugg olika sig själva för ett år sen.

O allt detta skit snack...just shut up. Jag o min pojkvän har inte det bästa förhållandet, o vi har inte det sämsta. Vi tycker omvarandra och hjälper o varandra men om folk inte kan förstå det utan verkligen försöker ja vad ska jag säg ni kommer inte lyckas den här gången heller...

we ar still losing controle but we are trying to make it...so just shut up


Kommentarer
Postat av: Linda

lets just get retarded and fuck them all...
thnax for a lovly weekend..

2005-08-14 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0