panilk

alla verkar ha så brottom barn villa volvo lån förlovning vi giter oss.....so on so on...för två veckor sedan jobbade jag på ett bröllop där brudbaret hade kännt varandra i inte enns ett år förstår ni..de hade vari tillsammans i tre månader när de flyttade tillsammans....i fem månader när de gifte sig och varit tillsammans i tio månader när de gifte sig och nu i august i så har de kännt varandra i ett år.och i september har de kännt varandra i iett år. Jag vet inte men det känns lite brottom....

 

vist det är inte så att jag och min pojkvän har det bästa av de bästa förhållandena vi flyttade i hopp  innan vi blev tillsammans...vi blev tillsammans vi bråkar vi blir samms vi krisar vi fixar krisen. Men jag känner inte att nu när vi har vart tillsammans i ett år att vi måste skaffa barn, lån villa hund. Det är han och jag och våra två katter Kissen (hon heter igentligen trollet men hon lyssnar bara på kissen) och otto (som igentligen vill heta pimms men det vill inte min sambo) i vårat liv finns det inte plats för lån villa o barn just nu vi har juh knappt tid till oss......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0