phu

så har man vart super hurtig då. vart o träntat cirkel på gymet. Skit kul...ska verkligen försöka pallra mig i väg på det varge vecka.

Så jobbet då...dubbel phu där. Andra kocken har fått sparken. vilket betyder att jag är själv....vilket inte är kul efter som en av mina bästa kompisas kommer över från london på torsdag. Jag skulle vart ledig torsdag till måndag men men nu måste jag jobba jag är inte glad om man säger så. Men jag har i alla fall trixat o fixat så jag är ledig ppå söndagen så då blir det hem till mamma o pappa för att äta kötbullar...något jag vet S älskar...

nä nu blir det frukost sortera tvätt o sen jobba.....phu synd att säga att man inte har nått för sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0