Rutiner

snart börjar ett liv med mera träning o rutin. Jag har kommit på att det är det vi saknar, det är därför vi bråkar så mycket som vi gör vi har inga rutiner inga dagar då vi gör saker utan vi gör bara saker när det verkligen behövs göras...Som det här med tvätten vi borde tvätta en gång i veckan el i alla fall varanan...men så gör vi inte vi tvättar bara när det verkligen verkligen behövs. disken samma sak där när vi behöver saker då diskar vi vi borde diska efter maten, Men standar komentaren är vi gör det sen och sen slutar med att vi diskar samtidigt som vi lagar mat nästa gång....o disken efter den ja du fattar va?

det är tröttsammt att det blir som det blir när det inte är som det ska.

I våra tidigare liv (innan vi flyttade ihop) har jag alltid haft rutiner, mamma o pappa som gör saker på vissa dagar. Det är som med lördags godis när vi var små så åt vi verkligen bara godis på vissa dagar. Men sen när man blev stor då har man friheten att kunna göra lite som man vill... Det är därför jag inte har lyckats med att få rutiner i mitt liv, jag har alltid haft dem så nu är det så skönt att inte ha det. Men jag behöver dem verkligen. Min sambo (jag ska inte dra några förhastade slutsatser nu) men jag tror inte han o hans mamma hade några rutiner överhuvudtaget så han vet inte hur det är att ha dem så¨därför har inte han några. Det är synd för jag tror att både han och jag skulle må bättre om vi hade dem...well well det skadar inte att försöka för jag vet att jag behölver dem NU!!! hällst redan i går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback