trivsel

för snart två månader sedan bytte jag jobb...har trivts sa bra. Jobbar som kock. Men sen i går du vet ont om folk kan du jobba lite på golvet plocka lite glas o så där!!! mmm kan jag juh göra jag menar hur kul är det att gå in på sin lediga dag o jobba nja så där. Men jag hade så kanon kul i går så att det fanns inte. jag gick runt o plocka öl. och snackade med folk. Minglade runt. blev polare fick ett o annat ragg. Nä men seriöst så hade jag as kul. Trivdes som fan o de anda tre som jobbade verkade super nöjda med mig. Nä men fan vad jag har saknat att arbeta så såååååå underbart. Nack delen är juh i och för sig att jag kom hem halv tre och ja jag har börjat vakna tidigt....Så hum sex timmar sömn är juh inte så mkt men men efter en sådan super dag som i går...ja då funkar allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0