Varför hör du inte av dig?

 

Det har gått tre veckor sen du hörde av dig! varför har du inte ringt mig?

Ja frågan man bör ställa sig är kanske, VARFÖR HAR JAG INTE RINGT? varför ska det alltid vara den andras fel att man inte har hörts av? Varför inte i stället ringa/smsa/maila ska vi ses o ta en fika nån dag. Nä istället skyller man ifrån sig och blir sur för att den andre inte har hört av sïg! Jag blir så trött jag är ingen super person o vet ni vad även om jag kan ringa från min telefon sä har även min telefon den avancerade funktionen att jag kan ta i mot samtal...så inga flera ursäketer man kan ringa istället för att göra det till en grej att den andre inte har hört av sig. Så va inte så feg plocka upp telefonen o ring för i helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0