varför??

gör du mig så ledsen hela tiden man kan komma överrens som saker o sen bara drar du iväg o gör nått annat...utan att kunna säga några tider eller nånting....saker som du lovar mig kan ta hur lång tid som hellst men lovar du nån vän nått så sker det på sekunden hällst redan i går...du är i väg o borrar åt A fine hon skulle inte fixa det själv. Men var du tvungen att ta med min skarvsladd så jag inte kan ha mina lampor i sängen tända? o sen glömma den där välldans snällt vet du. Det kanske kan tyckas lite barnsligt av mig att bråka om en sladd men det är inte sladden det handlar om det handlar om att så fort du hjälper nån annan så hammnar jag offtast i kläm. Sladden= med jag kan inte läsa. Tippen=vi kommer i väg senare på det vi ska göra...hum jag som trode att vi skulle umgås. Så jävla fel man kan ha.

Du hjälper O med att flytta, slänga hans skit på tippen. All skit du har i källaren då? som inte enns är ditt som är din mammas en massa jävla saker...som tar plats som gör att jag inte kan gå ner i källaren o hämnta mina saker..nä för de ligger i botten av all din mammas skit. Alla data saker som du lovade skulle försvinna det har gått tre veckor de är fortfarande här. ursäkten men hon kan inte hämnta det nu...nä o varför ska jag alltid anpassa mig eftrer alla andra? Vet du det är inte du o jag i vårat förhållande det är Jag du och alla andra jävla personer i dena värld....o jag börjar tröttna på den ständiga anpassningen efter alla andra. Som på min mig nu när anpassade de sif efter dig och mig? oj det kunnde du inte komma på nähä kan det vara för att det händer ALDRIG.....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback