borta

.....så var hon borta. Bara så där borta. Plötsligt känns allt så tomnt och meningslöst. Varför? varför ska jag göra allt detta det är juh änså helt meningslöst i slutändan. Det är ingen som kommer att komma i håg mig om hundra år för att jag gjorde allt detta. OCh hennes liv blev alldeles för kort kommer någon att minas henne? eller hur kommer det att bli nu? Ska man bara gå vidare och lossas som om allt är som vanligt? För det är det inte. Man möter personer. En del sanar och en del försvinner lika snabbt. Men att en del rycks i från oss hellt oförklarligt känns så fruktansvärt.

35 år är ingen ålder. Det är jag om tolv år. Och jag vill inte vara död om tolv år. Det finns ingen rättvisa!!! varför hon varför nu? varför så brutalt.

Cancern tog henne. Åt sakta upp henne innifrån. I mer än fem år trasade den sönder henne gav henne hopp för att slutligen släcka hennes ljus för alltid!!!

kanske nu mer än nånsin dags att ge en gåva till cancerforskiningen. Bär det rosa bandet och ge det ni kan!! kanske kan vi tillsammans rädda ett liv!!! kanske till och med ditt....


Kommentarer
Postat av: Linda

usch vad hemskt..jag ryser i hela kroppen men hon slipper i alla fall lida mer...och kanske blir hon lyckligare där hon är nu....

2005-10-21 @ 07:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0