phu

.....rädd...för att vara ensamen. Förstår inte vad det är med mig vill ha folk runt mig nä inte folk folk är jag så trött på jag vill ha mina vänner min familj runt mig. Har jobbat mycket ett tag nu fick tim raporten i går 249 timmar för september helt sjukt. Well well ska vara skönt med ledig het nu den här veckan ska jag bara jobba tre dagar. Så det är najs. Men saknar mina vänner. Känns som jag inte har umgåts med dem på evigheter. Nä blev av med möblerna i går så nu väntas det på den stora inhandligen som infaller på lördag så det kommer att bli så fint lagom till söndag...för det är då de kommer mina kära.

Nä om man skulle fixa bort lite mera skräp då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0