nattliga funderingar

...undra vad jag kommer att få igen för att jag sitter och syslar med inventerings listor.....klockan är halv två på natten jag har suttit med detta i snart två timmar. Anledningen? för att  nån borde göra dem (läs jag) och jag har inte tid när jag väl är på jobbet då har jag hundra andra saker att pysla med...tiden räker liksom inte till...men nu pallar jag inte att offra mera fritid, vänner familj och framför allt min sambo blir lidande. Och jag och min kropp mår inte så bra, över 70 timmar på en vecka är inte bra...jobbat sju dagar och vem vet hur måna fritids timmar¨...vill inte enns tänka på det well well bara att bita i hopp och ta nya tag i morgon är det juh faktiskt en ny vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0