såååå...

dum...


jag vill bara så väl...
jag vill bara vara lycklig...
jag har förtjänat att vara det nu....


jag har försökt förtränga dig....
jag har sett dig och och det har känts...



sen gör du det....
kommer tillbaka sakta först...
ger mig små bitar av hur det brukade vara....
en kyss en kram en lite lätt smekning över kinden.....


jag faller....
dina ord är som balsam på min trasiga själ...
för en dag käns allt så bra...
jag lovar att inte falla....
den här gången har jag det under kontroll...
jag kommer inte att falla....


sen sparkar du på mig...
jag ligger här och blöder och du spottar på mig....
varför behandlar du mig så här...
det ända jag gör fel är att älska dig...
det ändá jag vill är att vara lycklig


Jag sa det så fint orden ramlade ut ur mig jag vill att du skulle förstå..
att jag vill ha allt eller inget...
jag vill vara älskad inte ett alternativ....


du sa att du förstog att du var villig att jobba på det...
du la händerna runt min nacke..
lekte i mitt hår sa att du tycker så himmla mycket om mig...


nu vet jag inte...tårarna rinner vännerna vill inte mera...
och jag sitter här och undrar vad jag gör fel....


allt jag någon sin gjorde var att älska dig....

Kommentarer
Postat av: Linda

Vännerna vill inte att du ska vara ledsen mer...

2006-08-01 @ 11:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0