kontaktanons

Galen kattkvinna söker Någon att spendera lördagkvällarna med (och andra oxå) Denna Någon får inte föredra hundar framför katter Nån bör gilla hoppkok på rester som lördagsmiddag Nån bör även gilla tjejiga filmer som tål att ses om och om och om igen. Nån bör även tycka att det är helt ok att ligga i soffan och garva högt och ljudligt åt kända svenskar som gör bort sig i tv. Nån bör gilla tidiga kvällar i säng och tidiga morgnar i ottan. Nån bör gillar att släppa runt på sina träningskläder, och mat lådor. Och framför allt måste Nån avguda den galna kattkvinan!!



Sen är det inte så illa som det framstår. Jag är faktiskt ganska så nöjd med att vara en ensamen galen katt kvinna som pratar mesta dels av tiden med sina katter. Kanske inte alltid och förevigt men just nu. Fast om det är Nån som vill komma över och hålla om mig och pilla mig i håret så säger jag inte Nej. Särskilt inte om det är en speciell Nån

Kommentarer
Postat av: Linda

Satt in annonsen i Corren och se om du far nagra svar
Annars gor jag det :D hehe

2006-12-03 @ 16:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0