Utmaningen 2

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Saker som jag inte vet vad det är i
Kläder just nu: Jeans och tröja
Musik just nu: Beonnce 8eller hur det stavas)
Vad sa du senast: Hej då ha en bra kväll och hällsa Victor
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Just innan franska revolutionen.
Sommarplaner: Inga särskilda men en hemligönskan
Fisk eller badkruka: FISK FISK
Saft eller alkohol: humm alkohol
Hur många kuddar sover du med: 4 men vill ha flera massa mera
Favoritväder: vår sol...just när du kan lämna jackan hemma för första dagen.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: massa böcker, nån jag tycker om och en alldeles egen kock.
Spelar du nåt instrument: nä men jag skulle gärna spela sked.
Morgon- eller nattmänniska: humm båda..just nu inget
Sparare eller slösare: slösa men skulle vilja vara en spara
Vem är viktigast för dig: Min familj
Tror på liv på andra planeter: inget jag funderar på
Har du några homosexuella vänner: Ja några av mina bästa.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut! ja om man älskar någon så ska det inte enns vara ett problem.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: nja vet inte....
Bio eller promenad: Bio med promenad hem
Är du kittlig: Ja en hel del
Snarkar du: jag har aldrig hört det själv men vissa säger att jag gör det..
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: humm nja de är inte så farliga
Det här är jag bra på: cyckla, shoppa finnas till
Bästa bok: det kan jag verkligen inte välja, har läst för många
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? förflytta mig med en finger knäpp
Vad vill du jobba som? Något som får mig att se fram i mot att gå till jobbet och nått jag saknar när jag inte gör det.
Chips, morötter eller godis? Chips och choklad...
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? nja jag bloggar
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? är sugen på en tatuering frågan är när jag får rumpan ur och gör den.
Stökigt eller välstädat? Välstädat vill jag ha....har det offtast men ibland rasar allt som nu och då är det kaos.
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja fast bara på Nya Zeeland
Vilken hand håller du gaffeln i? höger( Jag vet att det är fel)
Hur många syskon har du? 1
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Japp alltid
Gillar du att sjunga? nja men jag gör det hellre än bra
Anser du att du är stark? mmm det måste man vara, och jag har hittat nya muskel grupper och har tydligen bra ryggmuskler har jag hört...hehe
Brukar du sola?ja
Vad gör du om du får hicka? Hickar...
Använder du knark? Nej !!Varför???
Kaffe, te eller inget? te och kaffe mest kaffe
Vad längtar du mest efter just nu? Lördag och julmys med glöggprovning, och lite mys i min soffa med en speciel en...


Jag utmanar med glädje Nina...

Kommentarer
Postat av: Nina

Utmaningen mottagen och väl utförd.

2006-12-09 @ 00:30:11
URL: http://ninasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0