viken underbar..

...helg...
slapp jobbade i fredags...
städade på lördagen
var på ett underbart vackert utomhusbröllop mitt i den vackra eftermidags solen.
hem med ett trevligt sälskap
upp yber tidigt påsöndagen för att fara till göteborg..
underbar slapp dag på göteborgs gator av slutades med en asbra robbie williams konsert på kvällen
(han är fan het alltså)
tillbringade natten till måndagen i en rondell när det blev för kallt övade jag på loddis stillen och sov på en parkbänk. Men det var att välja sista timmen på robbie konserten eller hinna med bussen...
Vi valde robbie
går blev det sol och bad och rabarberpaj...
sen trevlig öl och en bit mat på staden och en
saktapromenad hem längst ån

nu ska jag hämnta min pärla och sen tll jobbet...

Jag gillar sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0