det kommer krypande...

..o behaget som gör att jag inte kan sova...

...bilderna av min pappa...hur han försöker vara mycket starkare än vad han igentligen är...han ser plötsligt så gammal ut. som min pappa fast ändå inte...det känns konstigt bitar av honom saknas..det där lilla extra men i bland kommer den och lyser igenom livsglädjen finns och den är stark...tänk om den bara kunnde finnas där hela tiden...semester det kommer göra dig gott det har varit en tuff början på året..

sen kommer obehaget krypande när jag gör mot min bästa vän det jag över allt annat hatar när folk gör det mot mig. Jag menar det inget illa det bara blev så..det drog ut på tiden...förlåt jag tror (vet) att det kallas dålig samvete...det som gör att jag inte kan sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0