when u are in the world..

malin är här..underbart..och vårsolen tog hon med sig oxå

livet känns bra...för bra...vad har jag gjort för att förtjäna detta...

det var i dag det hände andreas önskan slog in 14.43.och han fick rätt det käns bra nu. hoppas det varar för evigt.

alla runt om kring mig verkar må bra och jag tror att det gör allt mycket lättare det och att solen nu äntligen är här. Vårsolen är nästan som sommar solen bara lite mera välkommen.

var med linda per och malin i går. Drack lite och  hade det bra. synd brara på tonicen =)

malin kommer straxt..hon fick gå lite efter mig...snäll som man är.

blir en skön kväll..slapp..jag gillar fredags slappt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0