Utmaningen

Jag har blivit utmanad av Liinda

4 jobb jag haft:

♥ Servitris på fler ställen än jag mins♥ Arkiv arkivist ♥ Kock♥Frukt organisatör♥

4 filmer jag kan se om och om igen:

♥ The notebook (ingen film kan bli bättre)♥ Bring it on 2 (tyvärr) ♥ Hitta Nemo♥ Hajar som hajar♥

2 städer jag bott i:
♥ Linköping♥ London♥

4 tv-serier jag brukar titta på:
♥ One Tree Hill♥ CSI♥ CIS Miami♥ Weeds♥

4 webbsajter jag besöker dagligen:
♥ Mina vänners bloggar♥ yahoo♥ östgötatrafiken♥ World Class

4 favoriträtter:
♥ Kotbullar o potatis o sås o lingon♥ pasta i alla former och smaker♥ Fiskgratäng♥ Lax♥

4 ställen där jag känner mig bekväm:
♥ På gymet när jag svettas♥ Hemma hos mamma och pappa framför brasan♥Hemma♥ Med mina vänner och då spelar det ingen roll vart jag är♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0