Leka Martin Timell

och göra det själv!! är på kvällstimmen ingen bra idé!!
För att ta det från början (och inte i gåtor)
Ska juh fara bort ett pardagar så jag tänkte att Ja men gud vad skönt att på Måndag komme hem till en fläckfri lägenhet. Mycket bra!! Bra insiativ....Så jag inhandlade lite nya rengöringsprodukter i dag.. Kom hem och satte i gång. Sorterade papper i köket slängde massa in i pärmar och ja blev riktigt nöjd. Donade runt och organiserade. La in böcker i bokhyllan sorterade alla tidningar in i hållare och så vidare. Torkade ur badrumskåpet sorterade smink och hårsaker slängde det som var gammalt...blev riktigt fint. nöjd med kvällen så skulle jag då gå och lägga mig...Borstar tänderna och kommer på att jag stört mig på att det har runit ur så sakta i handfatet är nog massa hår i kröken..Humm!! Ja jag plockar i sär det..Tar bort allt hår och så..as bra ide...tar isär det tar bort håret (massa) och diskar ut alla greger ordentligt...Nöjd med mig själv ska jag sätta i hopp det...Och se på fan det ser juh bra ut inga delar över...Det är bara det att det inte riktigt håller tätt så när man spolar vatten så får man det Ö V E R A L L T!!
Kul att klockan är halv elva och jag inte har ett fungerande handfat...

Tur att man har händiga vänner som kommer och ska fixa i morgon!! Tacksam...Nu så kom juh städningen lite av sig så ja jag får helt enkelt gå och lägga mig ochta tag i resten i morgon...Kommer nog bli toppen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0