london 1

Im I bad in bed??
No you suck in bed!!!!

Hitills har London varit underbart, vi har varit  mycket tjejiga shoppat, atit gott, snakcat skit, druckit cider, shopppat shoppat lite for mycket bara, jag vet inte men min garderob behovde det, dar  i mot ar nog min planbok lite mindre nojd. Men men far jobba lite hardare nar jag kommer hem och sen ar jag juh fran fora manaden himmla bra pa att fixa bark maltider.

Dagen har hittills spenderats (med allt annat an bark) BLT brunch, primark, slappande i barken Mys att fa ha sin bastaste bastis alldeles for sig sjalv!!! Nu hemma hos Sue and Tom med en lattare solbrana (las rodhet) en malibu o cola, pa vag mot duchen och sen clubbarna

Kommentarer
Postat av: Apelsinen

Haha, den var bra! :)

2007-04-28 @ 20:12:55
URL: http://apfelsine.blogg.se
Postat av: jessica

Kom hem gumman!

2007-04-29 @ 19:00:47
URL: http://jessicaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0