Nu äntligen...

är det över...
on and off är äntligen off....
och jag blev så glad lycklig lugn
kände som om jag äntligen till hundratio % kan sluta sabba mitt liv för mig själv.

SItter här efter ett möte med tvålen, tandborsten i mungipan och redo för dagen...Har redan tränat och ätit barkfrukost! Mycket bra start..

träffade em fantastic 4 och eliten i går mycket trevliga stunder i solen med de man har nära... ser fram i mot en sommar med mycket sådant...

Nä nu blir det till att sätta lite fart så att man slipper stresscyckla hela vägen..


                                                  JAG HAR ALLT JAG VILL HA KLART ATT JAG MÅR BRA!!
                                                    JAG ÅNGRAR BARA ALLT JAG ALDRIG GJORDE
                                                       JAG KLARAR MIG SJÄLV
                                                          JAG LIGGER INTE HÄR OCH GRÅTER LÄNGRE
                                                            JAG TÄNKER BARA PÅ MIG
                                                               JAG GÅR UT VARGE KVÄLL OCH KOMMER HEM NÄR JAG VILL
                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0