oj oj oj

Det var vist meningen att jag skulle gå på "dejt" i dag. Men så kom John för bi och jag glömde allt vett och etiket. Tid och rum flöt samman och nu har han lämnat mig, att ensamen ta i mot verkligheten. Och om jag ska vara ärlig så känner jag mig lite tom och lite lagom förvirrad. (ungefär sokm vanligt.)

Den här veckan ser ganska så ljus ut. Planerat in lite och tagit lite beslut. Känns bra i kroppen.
På onsdag har vi en makeover dejt. Ser jag fram imot. Vet inte men jag har verkligen snöat in på ljus ljus rosa. Så vi får se vad det blir. Ska kanske kolla på lite tapeter oxå :)

På torsdag är jag ledig ska bliva så skönt. Sova länge. På fredag är det bara en kortisdag, Och sen bio på kvällen.
Sen måste jag verkligen se till att kläma in "dejten" den  här veckan oxå. Jag menar jag vill juh verkligen.

Helgen ska spenderas i vågrätt form. Förhoppnings vis på en filt på en gräsmatta någonstans. Mys pys

Men nu blir det lite mums mat och sen slappa framför en film i soffan.






Så där skulle jag inte ha något i mot att spendera de sista sommardagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0