En del dagar....

...blir bara så där bra. Som man kanske inte riktigt trode de skulle bli.
...vaknade i morse...Insåg att jag inte hade något balsam...fine....I live whit that...
...nästa steg är att inse att det inte finns någon hårborste att uppbringa...
....I vanliga fall är de små jävlarna överallt...
...frukost (det är juh inte för offta det händer)
...promenad till jobbet...Så man fick sig lite luft...
..humm flum på jobbet...
...babbooon kom in i mitt liv.
...glidar dag med Jocke på frullen...
...hem gång tidigt..
...skulle inhandla presentpapper...Blev ett par nya pjucks och smink (och papper jag kom i håg)
...fick o väntat bil tur hem från jobbet...Mycket trevligt...
...väl hemma blev det paket inslagning med min elemänta Kattvakt Casper...
...det blev mycket presentsnöre och kanske inte så mycket paket...

nu blir det bingen som en vän till mig skulle ha sagt...

natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0