lördag 17/2

vilken vecka den har varit lååång...Men änd gått fort..jag vet inte vad som håller på att hända men lite förvirrande är det. Är jag åter igen en bricka i ditt spel? och om jag är det varför då? och om jag inte är det vad fan håller på att hända?
men men för att återgå till saker som jag vet....

Så har veckan innehållet träning skratt en skvätt gråt (Cry Baby och kräkan på gym) kladdkaka med marriane kross en H I T vin drickande slappande och som vanligt lite lite sömn...

Nu där i mot är klockan halv nio jag gick upp för en halvtimme sedan...snacka om otrolig sovmorgon...Det är nästan så man mår illa men men är man van vid att gå upp halv fem och i bland till och med kvart i fyra så låt gå för det....Dagen är upp lagd med städ tvätt slapp fest och lite the och kanske till och med lite frukost....

ha en toppen dag

Kommentarer
Postat av: nalle

Är det någon form av kärleksdrama på gång?

2007-02-18 @ 14:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0