sömn är överskattat...

har sovit typ tre timmar i natt....mycket trevlig...
kommer bli himmla trött i kväll

Just nu borde jag damsuga och plocka igjordning och bädda och diska och och och och

Jag har fikat med min farbror....Han har lovat att hjälpa mig att träna bruks..Ska bara skaffa sambo bättre arbetstider och hund först....Sen påminde han mig (vilket han gör varge gång då vi träffas) att jag ska ha barn när jag är 28...vilket är om tre år så jag borde nog sätta lite fart särskilt om jag ska träna bruks oxå...mycket på kort tid...

just nu vill jag..ha en kram, att tvätten sköter sig själv ,att jag kan komma på ett sätt att bli rik och inte behöva jobba mera än när jag vill det....att nån kan massera min rygg och mina fötter, att badkaret ska vara fullt med varmnt ångande vatten och ett badskum som luktar vår...att jag ska träffa Mr Dremmy i kväll (inte så troligt men man vet aldrig) att killen från i går ska ta sitt förnufft till fånga och komma och ge mig en kram till just fore old times sake..(hur fan jag kan ha glömnt bort denna heta varelse över går mitt förnufft)

Nån borde damma här hemma....och om inte otto o kissen gör det (de vänder offtast bara till) så får jag göra det...men nån gång vore det trevligt om de kunde överaska mig!!

Ta tag i livet...fångar dagen...

"Om jag faller fånga mig då, Om du faller då fångar jag dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0