söndags kväll dagen efter kvällen innan

*Kalka av kaffebrygare och vatten kokare
* Göra fisk och skaldjurssoppa med sara
*spela tp
*Segra i TP
*spika upp tre av fyra tavlor
* SEGRA I TP


Så då har även den här söndagen förflutit utan störe missöden och problem (i alla fall inte i mitt liv och det är juh trots allt mig det handlar om)

(nej inga kärleksproblem el intriger men kanske kan det bli man kan juh i alla fall hoppas på det)


Sa jag att vi spelade Tp och jag S E G R A D E???

Nä nu ska jag hoppa in i det varma vatnet och sussa sen ska snart upp igen för en H Å R D arbetsvecka...




Kommentarer
Postat av: Linda

din blogg har sa freakat ...Jag har inte kommenterat sa mkt som det verkar !! va fan ...:)

2007-02-18 @ 22:40:52
URL: http://liinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0