årets första men inte sista

JAG HAR:
(X) snott den här listan från nån
( X) rökt en cigarett
( X) rökt en cigarr
(X) snusat
(X) varit full
( X) hånglat med någon av samma kön
( ) pojkvän nu
(X) varit kär
(X) blivit dumpad
(X) dumpat någon
( X) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(X) hånglat med en främling
( X) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(X) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(X) älskar eller saknar någon just nu
( ) legat med en medarbetare
( ) varit kär i en lärare
( X) gått på en blinddejt
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(X ) ifrågasatt mitt hjärta
( ) fått sparken
(X) varit i knytnävsslagsmål
(X ) rymt hemifrån
() blivit arresterad
(X) ljugit för en kompis
(X) skolkat
( ) sett någon dö
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
(X) flugit
( X) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
(X ätit sushi
(X) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
(X) tagit smärtstillande
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) gjort en snöängel
(X) byggt ett sandslott
(X) hoppat i en vattenpöl
( X) lekt uppklädd
(X) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(X) fuskat när jag spelat spel
(X) varit ensam
(X) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(X) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(X) rört en orm
(X) sovit under stjärnorna
(X) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(X) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur/en get
(X) vunnit en tävling
(X) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
() varit i en bilolycka
(X) haft kramp
( ) känt mig som en utstött
( X) ätit ett helt glasspaket på en natt
(X) dansat i månljus
(X) hatat mitt utseende
() varit vittne till ett brott
(X ) varit/är besatt av post-it lappar JAG DRÖMER OM DEM
(X) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(X) varit vilse
(X) varit på andra sidan landet
(X) simmat i havet ( klart, vem har inte gjort det )
( ) känt som om jag hållit på att dö
(X) gråtit mig själv till sömns
(X) lekt polis och rånare
(X) sjungit karaoke
(X) betalat för mat med bara mynt
( ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(X) busringt
(X) fångat en snöflinga på tungan
(X) dansat i regn
(X) skrivit ett brev till tomten
(X) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(X) blåst bubblor
(X) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(X) åkt rullskridskor
(X) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
( X) burit pärlor
(X ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) kysst en spegel
(X) sjungit i duschen
(X ) burit en svart klänning
(X) drömt att du gift dig med någon
( ) limmat fast din hand i något
() fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(X) suttit på ett tak
( X) skrikit så att du inte fått luft
( ) byggt en kärra
(X ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(X) stannat uppe hela natten
() inte duschat på en vecka
(X ) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(X) klättrat i träd
(X) haft en träkoja
() burit skumma kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
(X ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( X) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(X) fångat en fjäril
(X) skrattat så mycket att jag grät
( ) gråtit så mycket att jag skrattade
(X) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(X) sovit naken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0