boll

.tänk att en blå boll kan orsaka så mycket roligheter....roligast är nog när man ramlar dock in i soffan in i elementet in i stolen ner på golvet..ja hellt enkelt bara man rammlar är de hysteriskt roligt.
Jag och tjejerna och Tuppen hade en mycket rolig kväll....Bäst var nog Jesicca på golvet med Leksaksbilen kan ej beskrivas i ord hur hysterisk roligt det var...

Tack tjejer för en toppen kväll och om ni inte har blåsit bort i dag så ser jag väldigt mycket fram i mot att träffa er alla i morgon...Och du J jag kommer över och leker med Åzzy ska bara sluta blåsa först.

Nina är i malmö och träffar Ankan (aka shithead)i helgen jag är lite avis då jag inte träffat Ankan (aka Shithead) på år och dagar...så fort jag har betalat av min tandläkare för de otroligt sköna tjänsterna hon tillhandahåller då ska jag fara på en turné!!! Ta det som ett hot eller ett löfte...

Nu sängen med en bok och glass....(ingår inte i min nya diet men va fan jag cycklade till jobbet i storm då är man värd det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0