nattens hjälte

jag vill bli en superhjälte, en super hjälte med cape och mask och så vill jag kunna flyga eller i alla fall kunna klättra på husväggar och kanske kasta spindelväv( men då skulle jag vara alldeles för lik spindelmanen) Jag vill ha en betjänt som Batman, och en het och sexig medhjälpare ungefär som Robin. Mina elkaingar som jag ska fånga ska vara små tjocka och fula (ungefär som Jokern) Jag ska ha en dubel natur ungefär som Stålmanen, och en ond ond rik fiende som Lex Luthur, en snokande reporter som jag bli kär i ungefärsom Lois Laine (fast manlig för jag är juh en kvinlig superhjälte) Sen så ja skulle det vara alldeles alldeles Perfekt...och alla skulle vilja ligga med mig....nämen Gud vad säger jag jag menar förstårs att alla skulle vilja vara mig...hehe pinsamnt


Men jag menar är det inte lite så...Att man är superhjälte bara för att få ligga? det tror jag i alla fall...

Nu ska jag klättra till sängs... Super kramar

Kommentarer
Postat av: Liinda!

Om du ska vara superhjalte sa vill jag oxa vara det !!

2007-01-16 @ 00:50:13
URL: http://liinda.blogg.se
Postat av: Nina

HAHA!!! Roligt...

2007-01-19 @ 10:49:19
URL: http://ninasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0