Yta??

är det allt som räknas? vet ni va jag börjar tro det. Men man får faktiskt inte glöma att titta under ytan skrapa bort skalet och se personen. ytan är dock det som dömer ut folk. Jag ska inte säga att jag är bättre men det är synd att man är sån man kan förlora mycket kul.

Sen nått annat...hehe jag har världens bästa smink. Nu klockan sju på morgonen med hjälp av lite smink och hårspray så ser jag mänsklig ut. Fatta vilken party prinsessa jag ska vara i kväll =) längtar som fan ska bli så himmla kul. Ska bara hitta nått att ha på mig. Vet nog ungefär vad det är...hets hets hets...men som sagt jag är ledig i morgonoch då ska jag fan inte hetsa...

hugs and kisses
XxX and OoO

Dame it im shivering.....pleas do tatch...

Kommentarer
Postat av: jessica.

ikväll blire partiiii för hela slanten :)

2007-01-27 @ 10:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0