det är inte mycket...

...som får mig att tveka på mig själv. Jag är ganska så stark i mina åsikter och värderingar. Det är inte mycket som som får mig att vackla och tappa fotfästet. Men det som får mig att i fråga sätta mig själv och min omgivning. mina val och mina framtidsplaner. Det som får mig att tappa självkänslan och framtidstron det som får mig att känna mig liten och betydlig värdelös, det som kan får mig till att gråta för minsta små sak. Det är vädret. Avsaknaden av Sol gör att jag kan överväga att tacka för mig och lägga ner livet. Kasta in handuken och vifta med vit flagg..Allt jag behöver för att vara mitt lyckligaste och gladeste jag är lite sol. Ska det vara för mycket begärt, Ge mig SOL nu jag är trtött på att gråta över små saker. Jag är trött på att ifråga sätta mig själv. Och framför allt är jag trött på att känna mig blek. Så jag gör vad som hällst för lite sol just nu en sol dans kanske. En solbön..Ja vad som hällst...

Men medans min soldans och solbön verkar så får jag nöja mig med en liten bild på en sol Man får ta vad man får!


Kommentarer
Postat av: Jessica

ska vi rymma landet, du o jag?

2007-07-24 @ 19:59:13
URL: http://www.jessicaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0