kontaktanons 2

Sökes en man  man i mogen ålder med stabilt jobb (gärna 9 17 med kostymkrav) med resor som ingår i arbetet (då egentid är mkt viktigt). Färdigt paket med hus bil och eventuell hund är ett plus men det måste finnas plats för rörändringar. Mannen i fråga får inte ha tummen mitt i handen (då jag har det)  Måste ha egna fritidsintressen och vänner. Humor är viktigt och då gärna en dålig för att matcha min.

Finnes en tjej mitt i livet, där alla hästar offtast är i hagen. Har ett stabillt jobb men vill ha mera, är inte rädd för förändring och varriation. Är glad och spralig och hänger med på det mesta. Men är ganska nöjd med att spela sälskapsspel oxå (om jag får vinna då jag är  en ruskigt dålig förlorare (men jag kan för alldel behärska mig) men jag tycker det är onödigt att spela om man inte vill vinna.

Så om du känner dig träffad....eller har en vän som är singel och passar in. Tveka inte hör av dig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0