Malin och jag

20653-31

När Pernilla är glad. Då är alla glada.
När Pernilla är sur. Då är alla sura.
Ditt smittsamma humör är en gåva. En gåva på gott och ont.

Malin är ännu en av dem Som jag verkligen verkligen älskar. mera än livet. Som jag skulle göra allt för. En av dem som gör allt för mig. En av de finaste En av de bästa.

Pratade med Malin i telefon i dag. Och gud så mycket jag saknar henne slog det mig. Att hon är så långtborta gjorde ont. och jag kunde inte hjälpa en tår nerför min kind.
Att sakna är det jobbigaste som finns. Men hon kommer kanske en vecka el två i november. Och jag längtar så jag snart går sönder. Men vi ska nog förhoppnings vis kläma in en tur på fjället i september först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0