So u think u can dance?

Jag förstår inte vad det är som lockar mig så fantastiskt mycket? Kan det vara det att man får se männsikor göra bort sig så fantastiskt mycket? Eller att man kan gotta sig i att en del ja helt är ligt danasra sämre än vad jag gör?
Jag menar har de inte vänner som säger till dem. -" du vännen det är nog inte så lämpligt att du ställer upp på det här, Jag tror inte att du är tillräckligt bra!!!" Jag skulle ha sagt i från om det var min vän som verkligen inte kunnde dansa. Även om det är den personens största dröm. Så kanske det inte passar sig utan för vardagsrumet skyddande vägar. Vad vet jag. Jag vet bara att det är hysteriskt roligt att titta på. Att jag har garvar hysteriskt högt i soffan. i bland suttit med kudden framför ansiktet bara för att det har varit för pinsamnt för att kika på eländet. Men trots allt så är jag glad att de som verkligen inte kan dansa ställer upp. för vad skulle jag annars garva hysteriskt åt?? För det är det jag gör garvar högt och hysteriskt åt de stackare som Tror att de kan dansa men som verkligen inte har en aning om hur man gör. Jag ser framimot nästa vecka för då är det Chicago o La som ska skrattas åt. Den amrikanska befolkningen kan verkligen bjuda på sig själva. Det eller så saknar de verklighets uppfattning...




Tisdagar 22.55 So u think u can dance ett måste för alla som känner sig lite skadeglada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0