strålande morgon

Söndag morgon. Solen skiner jag håller på att göra picnic. El jag packar bara drickat Sara står förresten. Den husliga av oss. Ska hänga i parken hela dagen. Kimen ska med oxå. Och em hämta där. Mycket trevligt., Hoppas hon kan stanna på en kopp kaffe. :)

Lördags kvällen spenderades i mycket trevligt sällskap. Och lördags natten var mysig. Kim och otto börjar bli riktigt bra vänner nu och kunde till och med dela säng (förstår inte alla som inte får sina hundar o katter att gå ihopp)

Nu ska jag mumsa i mig lite frulle och sen bege mig. Förhoppningsvis kan jag rätta till felplaneringen i bränan som uppstog i går. Inga trevliga kanter där inte. vet inte riktigt vad jag tänkte. Inte på att solen tog i alla fall.

Hoppas alla har en toppen söndag med lite jobb (för dem som jobbar) mycket sol och ett par glassar kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0