trots..






...regn..så tror jag på en bra dag...

och sen så gillar jag regn...det är en bra ursäkt för att åka hem till mammi o pappi sitta på altan läsa en bok , bläddra i en tidning....snacka lite skit och få mumsig mat.

Dagen i dag var ganska fulltecknad...men så kastades alla planer omkull...så jag blev lite vilsen där ett slag. Men jag räddade det genom att krypa ner i soffan under mitt stora rosa duntäcke, kolla på en film och nu har jag just varit på Ica o handlat frukost. Tyvärr bara till mig själ...Men man kan juh som sagt inte få allt..,.Så nu väntar jag på kaffet sen blir det jag frukos och täcket framför en film. Myssss..

Sen kommer pappi i silver bilen...Så blir det mat och mys på landet i regnet...

Just nu är allt så bra...och det är så skönt...Nu är det bara solen som saknas...men efter regn så kommer juh sol eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0