Underbara vänner

Tack för att ni finns och för att ni gjorde min dag så himmla fantastisk och oförglömlig.

Stina, Mallan, Sandra, Sara J, Fredrik, Micke,
Helena, Sara J Sara G, Erik, Emma 
Tobbe, Ella, Pernilla, Lasse, Madde, Joel,
Sanna, Sara H, Hanna, Ulle,
Sofia, Anna, Jessica, Liza, Jenny,


Utan er vid min sida vore jag ingenting!


Fantastic 4, Eliten, Liza
Vackra starka tjejer som tar livet som det kommer och gör det så värt att leva.
Det är så skönt att ni finns.
We all need a hug

Mina otroliga maxi vänner.
 Känns helt otroligt att jag inte enns har känt er ett år.
Men helt klart ett av de bästa åren i mitt liv.


Mina vänner sen barnsben
Vilka käner mig bättre än någon annan?
 Det är helt otroligt.
Med er kan jag vara som jag är
När jag vill.
Vi vet allt och vi har så otroligt många fina minen.
Jag är så glad och tacksam för alla Dagar med er.

Erik.
Så skönt att ha dig här i stan.
Och så underbart att se att du är nästan pricics som jag bara längre.
Det läskiga är att du är mera lik mamma än jag.


Jag håller hårt i er.
För vänner som er vill man verkligen inte å miste om.

Kommentarer
Postat av: Jessica

söt du är gumman,
du är oslagbar!

2007-07-29 @ 12:59:03
URL: http://www.jessicaj.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack för en mega super toppen- kväll. Du hade gjort ett jätte jobb. Längesedan jag hade så kul!
Love u! Puss

2007-07-29 @ 20:21:27
URL: http://jennyliii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0