Varför?

Ska de ringa när jag är som svagast. När jag alltid svarar ja det är klart att jag kan jobba. Jamen vist det är klart att jag kan börja jobba fem timmar tidigare än vad jag skulle. Självklart. Jamenvist.
Fast om jag ska vara helt ärlig så är det rätt så skönt och det verkar för övrigt vara skrutt väder i alla fall i dag. Så jag kan lika gärna jobba. tjäna pengar i stället för att göra av med dem... Låter som en bra plan tycker jag.

Nu el worko...så nico..

(sov för övrigt så himmla bra i natt att jag är snudd på utvilad)

Kommentarer
Postat av: nalle

tjena och hej, var ett tag sen senast, har inte haft tid att titta in hos dig så ofta. Kommer nog tyvärr inte ha det heller :( Du glömde en sak i din kontaktanons ålder gumman ålder...

2007-07-23 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0