Nya vänner...

sikendag

Så traskade de ganska så nöjda längst med bäcken och följde det blad de kastat i.

En väldigt trevlig dag har jag i dag haft. Massa lek och bus i parken med Lillis Jenny och William. Glass i stora lass. Mera lek, Mycket sand. Och till slut en så trött william att han inte orkade mera. Men vaken det skulle ha vara men ner bädad i vagnen satt han och kikade ut Medans jag och jenny fick var sin välförtjänad dryck.

Sen på kvällen blev det öl och mat på Bishop med Sara. Efter som william fick sova över hos Zigge och morfar. Mycket trevligt att barnria sitta och snacka en himmla massa skit.

Nu ska jag och tisse och tasse sova en stund. Jag är himmla trött efter så mycket lek, blir nog inget bok läs i dag heller jag som har fyra nya böcker som väntar på mig...Illa...får ta det i morgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0