oj då..

jag är inget bra på att börja jobba mitt på dagen...
Morgonen bara flyter i väg då...
opps...

Men jag har i alla fall hunnit se två trevliga program på tv.
Smaskat i mig äggröra och två stora koppar kaffe..
Mums

Har även konstaterat att migg hår är lååångt med konstiga lockar i det...
trevligt

Ska nu ta en dusch och sen susa i väg på nya äventyr....

I dag blir det jobb och sen bränboll och grillning med gänget...
Mycket trevligt...

Har juh missat en hel del i och med sjukdom och annat...
ska vi ta igen nu i sommar..

Gangster Anna gick på fyra veckor semester i går....
 bra för henne..

Jenny Penny går om tre dagar...
lyllos henne

Danne om fem dagar...
Ja jag är inte det minsta avis...

Skulle brara kunna gråta blod...

Själv så blir det juh ingen semester...
För den ska jag ta i höst...
Längtar...
Snacka om att man har något att se fram i mot....

Nä nu måste jag ta tag i det här
Jag blir så slö...d
et är bättre att jobba på morgonen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0