Pudel....

....i går gick jag till frissan...Jag kom där i från och ser ut som en Pudel. JAg grät det är första gången jag gråtit när jag gått från frisören. 10 cm av mitt  hår låg kvar och det som var kvar LOCKADE hon. Men efter ett par hysteriska minuter med platttången i min hand. Så blev det jätte bra och nu är jag så sjukt nöjd. Löve my hair. MEn lockarn OMFG...rysningar av obehag går genom kroppen.


Annars i går städade jag hysteriskt i hella min lägenhet. Jag damsög o dammsög men vart jag än kollar så är de i alla fall mera katt hår. Konstigt...det har juh så mycket hår kvar.

Eftermiddagen blev en mysfika på Åbacka cafe med Sune..mumsig rabarberpaj o massa sitsnack.

OCh kvällen belv öl med Vicky.

Jag hade en super bra dag...

Hoppas i dag blir lika bra...Solen skiner så det är juh en bra start i allafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0