stamkund

på folktandvården. Jupp det är jag. Kanske snart dags för ett nytt akut återbesök. Jag vill bara gråta kan de inte fixa

mig snart. JAg vill inte se ut som Dj ananas en dag till, det orkar jag helt enkelt inte med!!


rt



Var på en snabbvisit hemma hos Anna i går kväll, så dar in med huvudet efter jobbet. Blev inte lånvarig. Men fick umgås lite med tjejerna. Mys som vanligt. Har saknat Fia o Jessi som attand när de var borta. Mina små gose gummar. Och på lördag blir Anna stora tjejen oxå. Ska firas med dunder och brak.

Nu ska jag krypa ner i sängen med en ipren och en bok.


Kommentarer
Postat av: Linda Linda Linda

Haha klart vi ska !! seb kommer inte fatta vad som drabbade honom ! Puss

2007-06-04 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0