strålande sol

I dag med underbart. Började dagen med en promenad upp till staden för att intaga fruksot/lunch/fika med den söta Sara. efter mycket fnitter och flams skildes vi åt och jag har spenderat dagen med Helen. Nu ska jag dock ge mig av mot stadens hetta igen och se om jag och Em kan få någonting vettigt gjort. Antagligen kommer det sluta i flams. Men i alla fall. Ska bli trevligt.

Min röd het från gårdagen har lagt sig och jag kommer bli brun Mycket brun. tror Johan kommer bli nöjd med mig eller? Ja eller han hetsade juh till grisrosa men i alla fall. grisrosa och brunt är juh nära (eller)

I morgon bär det åter till jobbet. Ska bli skönt hoppas ryggen håller. Men det gör den nog.


Undrar om man kanske ska ta sig en glass på vägen vore smaskigt....


Solsken på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0