upphakning

det är något jag är bra på..
i dag har jag klivit upp klockan sju...
lagat matlåda och förberätt för kvällen...
Duchat och rakat benen...(man vet juh aldrig)
Fönat och plattat mitt hår...
Sminkat mig...
Valt att ha kjol på mig...
Lyssnat på Miss Li och blivit glad....
Sickat ett grattis sms till en kompis som inte längre är i min närmsta krets....
Men som vet allt som var viktigt då...
Jag går om kring och ler...
Kastar med mitt korta hår från sida till sida...
Funderar på vilka solglassögon jag ska ha på mig...
Funderar på vad jag ska ha på mig på söndag...
Funderar på hur jag ska få pengarna att räcka till en helt ny garderob...
Har pirr i benen..
Och fjärilar i magen...(kan inte vara hälsosamt)
Åt persikoyoughurt med krossade linfrön och en färsk persika till frukost...
Drack två stora koppar kaffe...
Tycker att Persikor är en underskattad frukt...
Och att nektariner som äts på rätt sätt kan vara fruktansvärt sexigt....
Har läst Alex o Katrins bloggar....Blivit som en drog...
bädat min säng och diskat efter frukosten...
Borde ta på mig resten av mina kläder
Packa ett par strumpor....

Solen skiner och summan av kardemuman är att jag är himmla nöjd...tror detta kommer bli en bra dag...

Nu sjunger Robyn sin verson av Cobrastyle....mycket bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0