fan fan fan fan

Jag är sååå trött...

jag är sååå trött att ögonen klistar igen...

jag är sååå trött på att du tar mig förgiven....

jag är sååå trött på att vänta på Greys Anatomy...

jag är såå trött på att inte vara kär´...

jag är såå trött på snö...

Nått jag inte är trött på är Livet....Jag älskar det det är lekande lätt....Me like a lot...

en annan sak jag gillar är Herr krokodil..ska kanske vara koroko vakt i helgen vem vet....*asg*


Nu Jobbet och Ja klockan är halv sex en torsdags morgon på min lediga torsdag...be coz
 Me like extra ££££££££££££

Kommentarer
Postat av: Herr Hemlig

Du är helt enkelt bäst! :-)

Jag och Kalle inväntar ett roligt och gulligt morgon-sms!

2007-03-02 @ 00:51:37
Postat av: Herr Hemlig

Du är helt enkelt bäst! :-)

Jag och Kalle inväntar ett roligt och gulligt morgon-sms.

2007-03-02 @ 00:52:54
Postat av: Herr Hemlig

Du är helt enkelt bäst! :-)

Jag och Kalle inväntar ett roligt och gulligt morgon-sms!

2007-03-02 @ 01:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0