hummla

lalalalalala
tralal

Jag hatar att bara vänta på tiden...skulle åk och tränat...men men lättast är juh att vara efterklok..

idag blir en bra dag det har jag bestämt..solen skiner...och Im gone be with U somehow..
jag ska cyckla till jobbet...stalker är inte på jobbet =) Jag kan känna våren komma smygande runt hörnet och jag har så längtat...


Under hela vintern var jag mera kär i kärleken än vad jag var i dig, jag lurade mig själv att vara något jag inte var...Jag glömnde för ett slag att jag var lycklig och att jag klarar allt själv (med mina vänners hjälp) jag glömnde bort att jag inte behöver dig i mitt liv för att vara lycklig, utan snarare så att jag är mera lycklig utan dig. Förlåt för att jag slösade med våran tid. Men nu har jag gått vidare och insett att det finns så mkt mera jag är sugen på..livet blandannat. Men jag älskar dig och det kommer jag alltid göra... du är en av mina bästa vänner.


kaffet slinker ner i halsen himmla gott åt en nyttig frukost och har gjort en nyttig lunch...Lagom till sommaren kommer jag se ut som Kate Moss..minus Pete då....If i can have dose jeans im gone look like Kate moss ...lalala.

Nu platta borsta sminka (orkade inte det i går och fick höra att jag såg så himmla trött och sliten ut...så i dag im pretty girl igen...)...

jag bara känner hur livsenergin sprutar ur mig lust att komma nära och bli smittad???


Kommentarer
Postat av: Herr Hemlig

Härligt att du är på topp!

Jag skulle behöva bli rejält smittad av din livsenergi.
Förresten.. hur lång är inkubationstiden? :-)

2007-03-06 @ 10:50:28
Postat av: Pinolla

Det beror på hur nära man är...men i ditt fall som håller avståndet så är den ganska så lång..men om du vågade komma lite närmre så skulle den minska avsevärt..

2007-03-06 @ 10:59:00
Postat av: Linda

Haha jag ska fan skicka en gamal muller kartong till dig :P

Jag skulle bli djupt besviken om du glomde nar det ar happy birthday to Linda!!
Jag onskar mig nagot bra !! Du brukar alltid komma pa nagot sa det ar ju inga problem :D

Saknar dig med!!!! Ta och kom hit snart!! Sara flyger hem ToR for 300 i slutet av mars !! inte illa det !!

PUSS PUSS

2007-03-06 @ 21:16:31
URL: http://liinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0