konstigt??

Men i bland käns det som om jag är den ända som är vaken dygnet runt...Jag går och läger mig sent (ibland för sent och i bland inte alls) och jag går upp tidigt i dag på min lediga dag så klev jag upp 20 i 8...och jag trillade i säng halv ett...Sjukt..när ska jag sova? Vet att L kommer tycka att jag jämnt sover men det är för att hon jobbar natt...Men helt seriöst känner jag ingen som sover så lite som jag...skumt


Har för övrigt kommit på godaste snackset....
Greenstar äpple i klyfftor med kanel på...
och vill man fredags lyxa så kan man dippa dem i lite kesella Vanilj...
.mkt gott mumms....



sen har jag varit över duktig i dag...
tre promenader med pälsboll....
 nu på kvällen 1,30 minuter på gym....
Så om ett tag kommer jag se ut som Kate moss.....
Muhahaha inte så jävla troligt..
men i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du pratar mycket om att sova i alla fall !! du kanske ar som jag lider av kronisk jet lag :P:P

2007-03-16 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0