Mammsen

mamma sov här i natt mycket bra. Jag for till jobbet och lämnade ett ton disk...vilket var diskat när jag kom hem från jobbet nu...Najs..det var bara en grej...Hade fått ett sms av mamma...DISKPROPP...

så när jag ringde upp för att se vad mor min menade så lät det ungefär så här

Jag; diskpropp?
Mamma; Ja jag kunnde inte hitta den så jag tänkte att du kanske behövet en ny!
Jag; Nej den ligger i badkaret.
Mamma; I badkater?
Jag; Mmmm jag skulle bada och hade ingen plopp.
Mamma; Är du säker på att du är min unge??

Annars är det lugnt i dag blir lite vin me Jenny och vänner till kvällen...

Ser fram i mot i morgon då det bli mys med frukt tjejerna...på Bishop...

Nu kanske sova en minut eller två..Eller ta en promenad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0